Her vil jeg mest vise fotos af Greengate


♥ Velkommen på min blog, som er fra 2009. Jeg har slettet alle indlæg og vil nu skrive på dansk ♥

fredag den 30. august 2013

Forskelligt i mønster fra Tilda

Fornylig var jeg i Pandurohobby og handle, og der var mange penge at spare
på rigtig mange ting.
Bl. a. den lille bøtte med knapper, det ternede bånd og den lyserøde saks.

tilda_01_07.08.13

Det fine mønster her hedder Stine White.
Det har jeg også købt noget af fra England

her
De har hurtig og nem levering. De har også en Facebook side.

tilda_02_07.08.13
Her er både bånd, servietter og stof
Nu skal jeg bare have fundet ud af, hvad det skal bruges til

tilda_03_0.08.13
vk_tilda

1 kommentar:

  1. Gode køb du har gjort dig søde Vibeke <3
    Jeg er vild med dit nye Tilda-bånd, servietter og stof.

    Det bliver spændende hvad du finder på at lave af det. <3

    Rigtig god week-end til dig også.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet