Her vil jeg mest vise fotos af Greengate


♥ Velkommen på min blog, som er fra 2009. Jeg har slettet alle indlæg og vil nu skrive på dansk ♥

lørdag den 29. juni 2013

Noget lyserødt

Jeg har kun lidt Greengate i lyserødt,
men en del blomster i den farve.
Her er lidt blandet:
Skål og kande er ‘Naomi Pink’ og den yndige rose,
der dufter så fint hedder : ‘Stanwell Perpetual’
rose_StanwellPerpetual_02
Dette er en rhododendronblomst fra ‘Cosmopolitan’.
Den er næsten afblomstret nu.
rhodo_21.06.13
Her er det Impatien ‘Fiesta’ på dansk Flittiglise
i kander fra Ib Laursen.
Halvdelen af kanden er fyldt op med lecaperler Impatiens_23.06.13
Endelig er det en blomst fra min Træpæon.
Navnet kan jeg desværre ikke huske.
Men blomsten er noget af det yndigste at se på.

2 kommentarer:

  1. For noen herlige blomster du har Vibeke <3
    Flittiglisen gjorde seg spesielt godt i dine Ib Laursen kanner. Smart å fylle dem med lekakuler :-) Takk for tipset ;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg Vibeke :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  2. Skønne skønne billeder <3
    Elsker bare de lyse pasteller, de gør en så glad.

    Ha´en dejlig Søndag søde Vibeke <3

    Knus Susi

    SvarSlet