Her vil jeg mest vise fotos af Greengate


♥ Velkommen på min blog, som er fra 2009. Jeg har slettet alle indlæg og vil nu skrive på dansk ♥

mandag den 27. maj 2013

Nyt tæppe og strandtaske

Hos Møllegården har de et stort udvalg af Greengate,
og der kan jeg køre til på lidt under ½ time.
Derfor ynder jeg at køre derud i stedet for at få sendt.
Jeg har erfaret, at det er bedst at ringe i forvejen,
hvis der er noget bestemt, man ønsker,
idet deres fjernlager ligger et andet sted.
Sidst jeg var derude købte jeg et par ting i det skønne mønster ‘Doris Mint’
DorisMint_02

DorisMint_01
Jeg har et viskestykke i samme mønster og har bestilt et par stykker mere.
Det er så min plan at sy et par puder
♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Doris mint serien fra GG er bare nydelig <3 Du er heldig Vibeke som bare kan sette deg i bilen å kjøre til Møllegården :-D Dem har så mye fint!

    Ønsker deg en fortsatt fin mandag :-)

    Klem Mona

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt Vibeke - det hele <3
    Den taske må jeg ønske mig. Den er skøn.

    Glæder mig til at se dine puder.

    Ha' en dejlig dag søde <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smukt, den taske ønsker jeg mig også .
    Dejligt du ligger så tæt på Møllegaarden, bliver nødt til at kigge forbi meget snart.

    Ha´en dejlig aften søde.

    Knus Susi

    SvarSlet