Her vil jeg mest vise fotos af Greengate


♥ Velkommen på min blog, som er fra 2009. Jeg har slettet alle indlæg og vil nu skrive på dansk ♥

fredag den 27. september 2013

Uge 39 og 40 er lyserød

I denne uge og næste er der særligt fokus på
Støt Brysterne kampagnen,
og jeg har derfor lagt særligt vægt på det lyserøde.
flags[3]
Når jeg finder ting fra gemmerne, er det tydeligt,
at jeg har holdt af den farve i mange år.
Jeg har pyntet, strikket og spraymalet.
vaskeklude
I Bilka lå disse vaskeklude til bare 10 kr.
kurve
Jeg har altid haft en svaghed for kurve, og her har jeg frisket nogle op med ny spraymaling.
lys
Her er der pyntet en smule med masking tape.
tove-garn
Til sidst er her et foto af strikketøj, som jeg har haft gang i.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud søde Vibeke og rigtig sød ide med dine fyrfads stager.

    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder og dejligt der er fokus på Støt Brysterne <3
    Tak fordi du deler din fine idé med lysestagerne, det ser rigtig godt ud.

    Håber du har det godt søde.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Hej Vibeke , fin blog du har så melder mig lige som fast læser. Du deler nogle rigtig gode ideer. Hilsen Birthe

    SvarSlet