Her vil jeg mest vise fotos af Greengate


♥ Velkommen på min blog, som er fra 2009. Jeg har slettet alle indlæg og vil nu skrive på dansk ♥

fredag den 21. juni 2013

….Var heldig i Give Away ♥

Jeg er meget glad for at være den heldige vinder af netop denne fine æske i et meget eftertragtet Greengate mønster: ‘Karla White’
Det var Birgitte med bloggen
Havets Sus, der gav den flotte gave.
Det er meget svært at opdrive det mønster, og jeg havde ikke noget af det,
så jeg nøjedes med at beundre billeder.
KarlaWhite
Her er lige nogle lyserøde blomster fra min have.
rhodo_21.06.13
Rhododendron
treepeony_01.06.13
Træpæon
Lupinus_Blossom
Lupin

2 kommentarer:

  1. Gratulerer som heldig vinner av den lekre esken Vibeke :-D Den er bare super lekker <3
    For noen nydelige blomster du har i din have :-)Jeg har også plantet en rosa trepion i min have, så nå krysser jeg bare fingrene for at den skal klare seg gjennom vinteren ;-)

    Ønsker deg en super fin helg Vibeke :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  2. Der var du heldig med den fine æske, der var mange der godt ville have haft fingrene i den smukke æske.

    Smukke smukke blomster, lige til at blive glad og i godt humør med dine smukke billeder <3

    Knus Susi

    SvarSlet