Her vil jeg mest vise fotos af Greengate


♥ Velkommen på min blog, som er fra 2009. Jeg har slettet alle indlæg og vil nu skrive på dansk ♥

tirsdag den 16. april 2013

Stofindkøb

Jeg har en svaghed for stof i pastelfarver med små blomster.
Bare det at kigge på og røre ved det er en stor glæde for mig ♥
Jeg ser nyheder fra
Pretty Fabric & Trims,
og de havde en del fristelser.
Jeg købte 3 stk skønne stoffer, og min mening er, at det passer perfekt til Greengate.
stof-01

stof_03

stof_02
Det er Tilda stoffer, som også kan købes hos Panduro hobby,
Men det er så nemt at sidde ved pc’en og købe ind :o)

5 kommentarer:

  1. Hej søde Vibeke
    Hvor er de smukke de nye Tilda stoffer du har købt.
    Jeg synes de passer fint til Greengate. Du har helt ret, det er nemt lige at bestille div. ting og sager fra nettet ;)

    Tak for dine smukke billeder. Jeg har nydt at være på besøg på din blog. <3

    Ha' en dejlig aften.
    Stort knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Birgitte.

      Jeg nyder også at være på besøg hos 'dig'♥

      Knus fra Vibeke

      Slet
  2. Takk for tipset,jeg skal nå sjekke ut den adressen for desse stoffene ser bare lekre ut!!:)
    Flaks jeg tittet innom deg!Elsker alle dine herlige innlegg med Green Gate...jeg lider nok av samme basillrn ;)
    Toveklem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, Tove.

      Den GreenGate Bacille er ikke til at komme af med.

      Knus fra Vibeke

      Slet
  3. De er så flotte Tilda´s nye stoffer, stod med dem i hånden igår og vidste ikke om jeg skulle køe det eller ej!
    Har så meget i gemmeren, at jeg ikke kan huske hvad der er , så jeg skal vist lige have ryddet op , før jeg køber mere.

    Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    Knus Susi

    SvarSlet