Her vil jeg mest vise fotos af Greengate


♥ Velkommen på min blog, som er fra 2009. Jeg har slettet alle indlæg og vil nu skrive på dansk ♥

tirsdag den 26. marts 2013

Gave fra en blogveninde

Blogverdenen og Facebook kan føre til nye interesser.
Det er der, jeg er blevet inspireret til at samle på Greengate.
Det er som en virus, der ikke vil gå væk igen.
Der er så mange søde, gavmilde og hjælpsomme mennesker derude ♥

Forleden kom der uventet post til mig fra søde Birgitte, som har den blog, som hedder
Havets Sus
Det var så sødt af hende.
present_02

1 kommentar:

  1. Kære søde Vibeke

    Dejligt du kunne bruge gaven og det er skønt med de venskaber der skabes på facebook og i blogverden. Glad for jeg har lært dig at kende <3

    Nu har jeg lagt dig i min blogrulle/liste det har jeg ikke kunne før? underligt nok, men jeg kan med denne fine blog du har her <3

    Rigtig god påske til dig og din familie.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet